6 Temmuz 2009 Pazartesi

hayalleri ertelemek




Bugün gmail hesabımın depolama kapasitesi dolmuş.. Boşaltmak için geçmiş maillarıma bakarken üniversite yıllarında bitirme projemin ekinde(attachment) bulunduğu maile rastladım. Şu günlerde farklı şeyler yapma arzusu ve hayali içerisinde olduğumdan maili tekrar açıp projemin raporunu okumaya koyuldum. O zamanlar bu kadar iyi olduğunu düşünmediğim - muhtemelen vizyonun kısıtlı olmasından ötürü - ancak şimdi okurken gerçekten iyi fikir olabileceğini düşündüğüm bir projeye rastladım. Bitirme projemi yaratıcı bulurken ne kadar objektif olabileceğimi bilemiyorum ama projeden bahsettiğim çoğu arkadaşım hayata geçirmemi önerdi. Aslında anlatmak istediğim projenin ne kadar harika ya da berbat olduğu değil...

O dönemde her projede farklı bir şeyler yaratma isteği varken şimdi tek yaptığım birilerinin isteklerini yerine getirmek, onların istekleri doğrultusunda bir şeylere şekil vermek. Şu sıralar aklımı en çok meşgul eden şeylerin bir kısmını bu rutinlikten kurtulma fikri oluşturuyor. Galiba bir süre daha yaratıcılıktan yoksun bir şekilde yaşamıma devam edeceğim. Hem ne demişler "Yaratmak Allah'a mahsustur." Ben kim oluyorum ki ? :)

Aslında anlatmak istediğim artık eskisi gibi yaratıcılığımı zorladığım bir uğraş içerisinde değilim. Şimdilik....

2 yorum:

  1. Önde gelen bir site olduğunda "gmail hesabımın depolama kapasitesi dolmuş.. Boşaltmak için geçmiş maillarıma bakarken üniversite yıllarında bitirme projemin ekinde(attachment) bulunduğu maile rastladım" ve bu başarı meydana geldi diye bir cümleyi HAKKIMIZDA diye bir bölümde okumayı bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. inşallah kardeşim. ancak projeyi bulamıyorum. en son çare olarak teslim ettiğim hocama mail attım. bulursa gönderecek :)

    YanıtlaSil